

فرانشیز بیمه تکمیلی چیست ؟
سهم بیمهشده یا بیمهگذار از خسارت قابل پرداخت است که میزان آن در شرایط خصوصی بیمهنامه، تعیین میشود. به عنوان مثال اگر در یکی از طرحهای بیمه تکمیلی ۱۰ درصد فرانشیز وجود داشته باشد، به این معنی است که ۹۰ درصد هزینههای پزشکی را شرکت بیمه پرداخت میکند و پرداخت ۱۰ درصد آن به عهده بیمهگذار است.
دوره انتظار بیمه تکمیلی چیست ؟
مدت زمانی است که در طول آن بیمهگر تعهدی به جبران خسارت ندارد. به عنوان مثال پوشش هزینههای زایمان دوره انتظاردارد و این مدت بستگی به تعداد بیمهشدگان هر قرارداد دارد. اگر تعداد بیمهشدگان کمتر از 250 نفر باشد، در دوره انتظار 9 ماه (یعنی از تاریخ شروع بیمه تا مدت 9 ماه) شرکت بیمه تعهدی راجع به پرداخت هزینههای زایمان ندارد؛ اگر تعداد بیمهشدگان بین 250 تا 1000 نفر باشد این دوره 6 ماه و در صورتیکه تعداد بیمهشدگان بیشتر از 1000 نفر باشد دوره انتظار حذف خواهد شد. ضمناً در صورت تمدید قرارداد در سال دوم، دوره انتظار برای افرادی که در قرارداد سال قبل بودهاند حذف میشود.
دلیل تفاوت بیمه درمان تکمیلی در شرکت ها چیست ؟
یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت بیمه تکمیلی، میزان پوششها و سقف تعهدات درمانی در این بیمه است.
یعنی وقتی بیمه تکمیلی را با حق بیمه بالایی خریداری میکنید، معمولا به این معنی است که بیمه تکمیلی شما پوششها و سقف تعهدات بالاتری داشته و شما میتوانید استفاده بیشتر و بهتری از آن داشته باشید.
به عنوان مثال در یک بیمه تکمیلی ارزان، پوشش هزینههای بستری تا سقف ۳ میلیون تومان ارائه میشود و در یک بیمه تکمیلی با قیمت بالاتر، سقف این پوشش ۳۰ میلیون تومان است.
آیا بیمه تکمیلی هزینه درمان خارج از کشور را پرداخت می نماید ؟
بله در صورتیکه سفارت ایران در کشور مربوطه هزینههای انجام شده را تایید کند، تا سقف تعهدات بیمهنامه خسارت بطور کامل پرداخت میشود و در صورت تأیید نکردن سفارت، با توجه به بالاترین تعرفه مراکز درمانی طرف قرارداد در داخل کشور هزینهها محاسبه و پرداخت میشود.
ماده 13 شرایط عمومی بیمه تکمیلی: بیمهشدگانی که به علت عدم امکان درمان در داخل کشور با تشخیص پزشک درمانگر بیمهشده و با تأیید بیمهگر به خارج اعزام میشوند یا هنگام مسافرت به خارج از کشور به دلیل فوریتهای پزشکی نیاز به تشخیص و درمان پیدا میکنند، در صورتی که سفارت یا کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه، صورتحسابهای هزینههای پزشکی و بیمارستانی آنان را تأیید کند تا سقف هزینههای مورد تعهد بیمهگر مندرج در قرارداد پرداخت خواهد شد. در صورت احراز نشدن هریک از موارد بیان شده، هزینههای انجام شده باتوجه به بالاترین تعرفه مراکز درمانی طرف قرارداد بیمهگر محاسبه و پرداخت میشود.
تبصره : میزان خسارت براساس نرخ ارز اعلامشده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمان ترخیص از بیمارستان محاسبه خواهد شد.
.jpg)
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
معرفی شرکت بیمه دی
شرکت بیمه دی با بیش از 16 سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه بوده و در همین راستا در حال حاضر با 2.500 میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و همچنین تولید حق بیمه سالیانه بیش از 40.000 میلیارد و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح 1 توانگری با نسبت 208) از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین 32 شرکت فعال در این صنعت می باشد.
در حال حاضر بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور که قریب به 30 در صد بازار بیمه درمان تکمیلی را شامل می شوند، خدمات بیمه ای خود را از شرکت بیمه دی دریافت نموده و به همین منظور ، این شرکت زیر ساخت فناوری مناسبی را از طریق همکاری گسترده با مراکز طرف قرار داد (بیش از 7.000 مرکز ) به گونه ای فراهم نموده است که بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی نامه کتبی ، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مراکز دریافت می دارند.
نمایندگی 6062 حیدری
بیمه دی نمایندگی 6062 حیدری واقع در بلوار اشرفی اصفهانی در راستای اهداف شرکت بیمه دی آماده ارائه خدمت بصورت آنلاین و حضوری به بیمه گذاران محترم می باشد .
ارائه مشاوره رایگان
جهت هر گونه مشاوره رایگان در خصوص خدمات بیمه ای با شماره 09192698640 ( مهندس حیدری ) تماس حاصل فرمایید .
تماس با ما
بیمه گذاران محترم می توانند بصورت آنلاین از طریق واتس آپ و اینستاگرام با شماره 09192698640 , همچنین بصورت تماس تلفنی با شماره 44286640 , 44286637 و شماره همراه 09192698640 ( مهندس حیدری )تماس حاصل فرمایند
(3).jpg?w=60)
(3)(4)(5).jpg?w=60)