


مدیرعامل بیمه دی، از رتبه نخست این شرکت در فروش ، در بین شرکت های بیمه ای در فصل بهار خبر داد و گفت : بیمه دی توانسته این جایگاه را به صورت مستمر در دو ماه اردیبهشت و خرداد و مجموع فصل بهار با بالاترین میزان فروش حفظ کند، البته نگاه ما صرفا پرتفوهای سودآور و با کیفیت هست.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی ، هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی در نشست شورای مدیران این شرکت، با اشاره به شرایط ویژه کشور، از تلاشهای همدلانه کارکنان در ستاد و شعب تقدیر کرد و از ثبت دستاوردی مهم کسب رتبه نخست فروش در میان شرکتهای بیمهای کشور برای دومین ماه متوالی خبر داد. وی این موفقیت را نتیجه انسجام سازمانی، خدمات بیوقفه و ارتقای نظام پاسخگویی دانست.
در آغاز این نشست، هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین شهادت جمعی از سرداران، دانشمندان و هموطنان بیگناه در حملات اخیر، برای مردم ایران آرزوی سلامتی، عزت و اقتدار ملی کرد.
وی با اشاره به شرایط جنگی کشور در دو هفته گذشته، از تلاشهای شبانهروزی همکاران در ستاد و شعب تقدیر کرد و گفت: در این ایام بحرانی، شاهد نمایش قابل تحسینی از همدلی، هماهنگی و وفاداری سازمانی بودیم که هم در ساختار مدیریتی و هم در استمرار خدمترسانی جلوهگر شد.
عبداللهی با ابراز خرسندی از ادامه فعالیتهای فروش و خدمات پس از فروش در روزهای اخیر، افزود: مهندس اوحدی، معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید در هفته جاری، از کیفیت عملکرد سامانه پاسخگویی ۱۶۷۱ شرکت بیمه دی تقدیر کرد و بیان داشت که طی دوازده روز گذشته، پاسخگویی دقیق و مؤثر این سامانه مشهود و قابل تحسین بوده است.
وی در ادامه با تأکید بر ضرورت پایداری شبکه خدماتی و افزایش سطح هماهنگیها در شرایط خاص، اظهار کرد: همه ما در هر سطح و جایگاهی باید با تدبیر و انسجام، نقش خود را در عبور از این بحران ایفا کنیم.
مدیرعامل بیمه دی هدف از برگزاری نشستهای ماهانه شورای مدیران را پایش عملکرد دورهای و تطبیق آن با اهداف کلان شرکت عنوان کرد و گفت: افزایش توانگری مالی، توسعه تحول دیجیتال و بهبود نرخ بازده سرمایهگذاری، سه محور اصلی راهبردی شرکت هستند که دیگر اهداف نیز ذیل آن تعریف شدهاند.
وی همچنین از اصلاح و تنوعبخشی به سبد پرتفو با هدف جذب پرتفویهای سودآور خبر داد و افزود: مبنای ما در سال جاری صرفا تحقق بودجه پیش بینی شده در فروش نیست بلکه پرتفوی سودآور اولویت ماست ، همانطور که تا کنون درخواست ده ها همت پرتفوی بی کیفیت را رد کردیم .
عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین نتایج رتبهبندی شرکتهای بیمه، اعلام کرد:
بر اساس آمار رسمی، بیمه دی در خردادماه برای دومین ماه پیاپی و در مجموع فصل بهار موفق به کسب رتبه نخست صنعت بیمه کشور در شاخص فروش و سهم بازار شد. این دستاورد حاصل تلاش ارزشمند همه همکاران در سراسر کشور است و هیچ سرمایهای بالاتر از وفاق و همدلی سازمانی وجود ندارد.
مدیرعامل بیمه دی همچنین با تأکید بر اهمیت موضوعاتی نظیر وصول مطالبات، افزایش نرخ بازده سرمایهگذاری، پایش مستمر فرآیندها و ارتقای خدمات پس از فروش، خاطرنشان کرد: هر چقدر در خدمات پس از فروش بهتر عمل کنیم، امکان تبدیل مشتریان به سرمایههای پایدار شرکت بیشتر میشود.
گفتنی است فروش شرکت بیمه دی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۴ نزدیک به ۳۴.۲ همت بوده، که نسبت به بهار سال قبل با رشد ۷۳ درصدی همراه بوده است .
بر اساس این گزارش، عملکرد فروش حق بیمه شرکت بیمه دی در بهار سال جاری ۳۴/۱۹۷ همت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴/۴ همت بیشتر شده است .
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
معرفی شرکت بیمه دی
شرکت بیمه دی با بیش از 16 سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه بوده و در همین راستا در حال حاضر با 2.500 میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و همچنین تولید حق بیمه سالیانه بیش از 40.000 میلیارد و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح 1 توانگری با نسبت 208) از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین 32 شرکت فعال در این صنعت می باشد.
در حال حاضر بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور که قریب به 30 در صد بازار بیمه درمان تکمیلی را شامل می شوند، خدمات بیمه ای خود را از شرکت بیمه دی دریافت نموده و به همین منظور ، این شرکت زیر ساخت فناوری مناسبی را از طریق همکاری گسترده با مراکز طرف قرار داد (بیش از 7.000 مرکز ) به گونه ای فراهم نموده است که بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی نامه کتبی ، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مراکز دریافت می دارند.
نمایندگی 6062 حیدری
بیمه دی نمایندگی 6062 حیدری واقع در بلوار اشرفی اصفهانی در راستای اهداف شرکت بیمه دی آماده ارائه خدمت بصورت آنلاین و حضوری به بیمه گذاران محترم می باشد .
ارائه مشاوره رایگان
جهت هر گونه مشاوره رایگان در خصوص خدمات بیمه ای با شماره 09192698640 ( مهندس حیدری ) تماس حاصل فرمایید .
تماس با ما
بیمه گذاران محترم می توانند بصورت آنلاین از طریق واتس آپ و اینستاگرام با شماره 09192698640 , همچنین بصورت تماس تلفنی با شماره 44286640 , 44286637 و شماره همراه 09192698640 ( مهندس حیدری )تماس حاصل فرمایند
(3).jpg?w=60)
(3)(4)(5).jpg?w=60)